Maak uw keuze:

Bestellen - Verzending - Verzendkosten - Betaalmethoden - Afhaalservice - Retourneren - Garantie


Plaatsen van een bestelling

Online producten bestellen in de online webwinkel van EibachSuspension.nl is zeer eenvoudig. Het werkt als volgt: Om een bestelling te plaatsen bij EibachSuspension.nl kunt u ervoor kiezen om direct te bestellen. U kan ook tijdens het bestelproces inloggen en account aan maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. U kunt uw gegevens invullen, en zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken. Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
  • Stap 1: U klikt bij het gewenste artikel op de "bestelbutton”. U kunt vervolgens verder winkelen of naar uw winkelwagen gaan.
  • Stap 2: Wanneer u naar uw winkelwagen gaat ziet u de artikelen die u tijdens uw bestelproces geselecteerd hebt.
  • Stap 3: U maakt een keuze bij de levering- en betaalopties, u voert eventueel een actie- of kortingscode in en ziet vervolgens het totaalbedrag van uw aankopen.
  • Stap 4: U kunt de keuze maken om verder te winkelen, de aantallen te wijzigen of de artikelen daadwerkelijk bestellen.
  • Stap 5: Klik op "bestel deze artikelen". U komt nu op een pagina waar wij u vragen een aantal gegevens in te voeren, ook kan u hier nog een opmerking plaatsen.
  • Stap 6: U neemt kennis van de algemene voorwaarden en wanneer u akkoord gaat vinkt u dit aan. Daarnaast kan u de algemene voorwaarden ook downloaden.
  • Stap 7: Wanneer u voor iDeal betalen heeft gekozen kiest u hier uw bank.
  • Stap 8: Klik op de button "ga verder" u ziet nog een keer de volledige gegevens van uw bestelling.
  • Stap 9: Als alle gegevens juist zijn en u wilt daadwerkelijk bestellen, klikt u op "Definitief bestellen". U krijgt daarna van ons een bevestigingsmail.

Verzending

U ontvangt uw bestelling binnen 10 werkdagen. 90% van onze bestellingen leveren we al binnen 3 (werk)dagen! Verzendingen naar België duren doorgaans 3á6 (werk)dagen. Lukt het ons niet om binnen 10 (werk)dagen te leveren? Dan hoort u dat snel van ons.

Bent u niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert DHL het de volgende dag nogmaals af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de volgende dag af te halen bij het afhaalkantoor. DHL laat een bericht achter in uw brievenbus waarop staat waar u de zending kunt afhalen. Het pakket blijft hier drie weken liggen.

Tip! Bent u niet vaak thuis? Laat het pakket dan op uw werk, bij familie of kennissen afleveren.

Wilt u geen bezorging bij de buren?
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u ons vragen 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen bij u aangeboden. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden.

Ik heb een andere vraag...
Neem gerust contact op met onze klantenservice via de contact pagina.
Verzendkosten

De weergegeven prijzen van de artikelen zijn exclusief verzendkosten. Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland €5.95 per pakket tot maximaal 10kg. Boven 10kg zijn de verzendkosten €9,95. 

Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?
De verzendkosten zijn gebaseerd op het gewicht en grootte van uw pakket. De verzendkosten zijn voor afleveradressen in België of Duitsland €9,95 per pakket tot maximaal 10kg. Boven de 10kg zijn de verzendkosten €14,95. 
Betaalmethoden

U kunt op verschillende manieren betalen. Maakt u gebruik van internetbankieren via ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank of Fortis? Dan is iDEAL voor u de gemakkelijkste en snelste manier. Andere betaalmethodes zijn uiteraard ook mogelijk.

Hieronder staan ze beschreven. U kiest wat u het prettigst vindt.

Hoe werkt betalen via iDEAL?
Heeft u toegang tot internetbankieren bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank of Fortis? Dan kunt u zonder speciale software gebruik maken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op internet.

Uw voordelen:
  • U betaalt op de vertrouwde manier van internetbankieren.
  • U betaalt via de veilige software van internetbankieren.
  • Wij versturen uw bestelling direct, mits op voorraad. 
  • Betaling via iDEAL is gratis.
Let op! Houd uw bankpas en eventuele identificatiemethode - ABN AMRO e.dentifier, Rabobank Ramdom Reader, digipas voor SNS bank, GSM voor ING TAN of Acess Key voor Fortis - bij de hand.

Vooruitbetalen
Vooruitbetalen betekent dat u, na het invoeren van uw bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van EibachSuspension (onderdeel van DaFlexi). Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank.
  • Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
  • Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.
  • Vermeld bij het overmaken het ordernummer uit uw orderbevestiging.
  • Bij ontvangst van uw betaling sturen wij u direct een ontvangstbevestiging via e-mail.
  • Indien het door u bestelde artikel niet voorradig is, wordt deze besteld nadat wij de betaling ontvangen hebben.

Hieronder vind u alle reguliere bankgegevens van EibachSuspension (onderdeel van DaFlexi).

Bank ABN-AMRO
Rekeningnummer 46.69.11.629
Tenaamstelling DaFlexi
Plaats Assen

IBAN en BIC gegevens
Wilt u een internationale overschrijving doen? Gebruik dan onderstaande IBAN en BIC gegevens.
 
Bank ABN-AMRO
IBAN nummer NL08ABNA0466911629
BIC nummer ABNANL2A
Plaats Assen

Vermeld dan altijd duidelijk een ordernummer.
Retourneren / Ruilen

U kunt een aangekocht artikel uit onze webwinkel binnen 14 dagen ruilen of retourneren mits onbeschadigd en oorspronkelijke staat voorzover redelijkerwijs mogelijk. U mag het artikel slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het artikel wenst te behouden. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag na ontvangst van het artikel 
 
Stappenplan ruilen en retouren van artikelen:
 
De procedure gaat als volgt:
  • Meld binnen 14 dagen na aankoop bij onze klantenservice (klik hier) dat u een artikel retour wilt sturen.
  • Voor een snelle afhandeling is het belangrijk dat u een ruil- en retourformulier meestuurt. (Via deze link: )
  • Voeg de artikelen samen met het ingevulde formulier in het pakket.
  • Zodra uw retourzending is ontvangen, ruilen wij het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag en originele verzendkosten zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terug op het door u opgegeven rekeningnummer.
De volgende artikelen zijn uitgesloten voor retour:
  • Artikelen die door EibachSuspension tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke specificaties van u als klant zijnde en artikelen die buitenom het assortiment van de webshop worden besteld. 
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
  • Artikelen die gespoten zijn (controleer dus eerst altijd of het onderdeel past, alvorens u dit naar de spuiter brengt).
Als u het artikel aan ons retour stuurt betaald u de verzendkosten voor het retour sturen zelf. In geval van een beschadigd of verkeerd geleverd artikel vergoeden wij de verzendkosten achteraf.
Garantie

Op nieuwe onderdelen en accessoires is geen andere garantie van toepassing dan die welke door de fabrikant c.q. importeur wordt verstrekt. De wettelijke garantieperiode verschilt per artikel. Neem daarom contact op met onze klantenservice (klik hier) als je een defect product hebt.

Wij zullen altijd streven naar een zo goed mogelijke oplossing in geval van problemen met een product.